ارسال کالا از فروشگاه اینترنتی کتوباما، به روشهای متنوعی صورت میپذیرد که بخشی از هزینه آن به عهده مشتری میباشد و چنانچه درخواست ثبت و ارسال سفارشی خارج از روزهای تعیین شده اعلام شود، تمامی هزینه ارسال بر عهده مشتری خواهد بود. (در شرایط ویژه مانند روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان و روش ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویههای زیر صورت نگیرد، هماهنگی های لازم در شرایط خاص از طرف همکاران ما در تیم پشتیبانی کتوباما صورت میپذیرد).
محدوده شهر تهران و کرج :
1. پیک: ارسال کالا در محدوده شهر تهران و کرج در "روزهای فرد" و توسط پیک ویژه کتوباما در بازه زمانی 17 تا 22 انجام خواهد شد و تعرفه آن طبق نرخ تعیین شده در فاکتور، بعهده مشتری است.
ما همواره تلاش میکنیم که شما در کمترین زمان ممکن کالای خود را دریافت کنید. تیم خدمات مشتریان کتوباما، قبل از ارسال کالا جهت هماهنگی و در صورت بروز هرگونه مشکل در زمان ارسال، با شما تماس خواهند گرفت، همچنین چنان چه قصد دارید سفارش خود را در بازه زمانی معینی دریافت کنید میتوانید بازه زمانی مناسب برای تحویل گرفتن سفارش خود را هنگام ثبت آن در قسمت توضیحات در مرحله اطلاعات سفارش، اعلام کنید. کتوباما همه تلاش خود را میکند تا سفارش حدود ساعت درخواستی به دست شما برسد.
ضمنا در صورت نیاز جهت حمل محصولات حساس، سفارش شما به همراه "پک یخ و با تمهیدات ویژه" حمل و تحویل خواهد شد.
توجه بفرمایید:
کل هزینه پیک برای سفارش های زیر 500 هزار تومان بر عهده مشتری بوده و این هزینه برای سفارش های بالای 500 هزار تومان، نیم بها محاسبه خواهد شد.
ضمنا ارسال با پیک برای سفارش های دو میلیون تومان و بالاتر رایگان است.
2. پست: ارسال بسته های سفارشی شما از طریق "پست ویژه" صورت میپذیرد. سفارشات ارسالی با پست ویژه، از زمان تحویل به پست جمهوری اسلامی ایران حداکثر تا 2 روز کاری به دست شما برسد.
توجه : روش ارسال سفارش از طریق پست، مخصوص محصولاتی است که حساس نبوده و قابلیت ارسال از طریق پست را دارا هستند.
بدیهی است مسئولیت انتخاب و سفارش هر گونه محصول حساس (در توضیحات هر محصول به دقت درج شده) که در روند حمل از طریق پست، دچار آسیب یا افت کیفیت گردد تماما بر عهده مشتری خواهد بود.
تیم لجستیک ما روزهای "شنبه" و "دوشنبه" هر هفته، قبل از ساعت 13 عصر مرسولات را به پست تحویل خواهند داد. تیم خدمات مشتریان کتوباما کد رهگیری کالا را از طریق ایمیل و یا پیامک برای شما ارسال خواهند کرد و شما میتوانید از طریق آدرس http://newtracking.post.ir/ با وارد کردن کد رهگیری در هر زمان موقعیت مکانی کالای خود را پیگیری کنید.
محدوده خارج از شهر تهران:
پست :
ارسال سفارش هایی که خارج از محدوده تهران میباشد از طریق "پست ویژه" و چنانچه این خدمت در شهر مورد نظر فعال نباشد، ارسال مرسوله با "پست پیشتاز" صورت میپذیرد.
توجه : روش ارسال سفارش از طریق پست، مخصوص محصولاتی است که حساس نبوده و قابلیت ارسال از طریق پست را دارا هستند.
بدیهی است مسئولیت انتخاب و سفارش هر گونه محصول حساس (در توضیحات هر محصول به دقت درج شده) که در روند حمل از طریق پست، دچار آسیب یا افت کیفیت گردد تماما بر عهده مشتری خواهد بود.
توجه: سفارش های پستی در روزهای "شنبه" و "دوشنبه" هر هفته تحویل پست میگردند. سفارشات ارسالی با پست ویژه، از زمان تحویل به پست جمهوری اسلامی ایران حداکثر تا 2 روز کاری به دست شما برسد.
در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، میتوانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس سامانه رهگیری محصولات پستی پیگیری کنید.
پایانه مسافربری
در صورتیکه سفارش کالا شامل محصولات حساس که قابلیت ارسال با پست را ندارند (لازم است در سریع ترین زمان ممکن و حتی به همراه پک یخ ارسال شوند) و یا دارای حجم زیاد و وزن سنگین باشد تحویل از طریق اتوبوس و یا تاکسی های بین شهری صورت میپذیرد.
سفارش هایی که از طریق ترمینال ارسال می شود توسط اتوبوس ها و تاکسی های ترمینال حمل شده و تحویل آن بستگی به زمان حرکت دارد.
( لازم بذکر است سفارشاتی که از این طریق ارسال می شوند شامل بیمه نمی شوند.)
جهت هماهنگی های لازم با تیم پشتیبانی کتوباما در تماس باشید.
09375713404